Hochwasser - Reisverslag uit Rheineck, Zwitserland van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu Hochwasser - Reisverslag uit Rheineck, Zwitserland van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu

Hochwasser

Blijf op de hoogte en volg Theo & Marjolijn

02 Juni 2013 | Zwitserland, Rheineck

Na het eerste stuk treinen naar Roermond zijn we daar op de fiets gestapt en zaten we al snel in Duitsland. Voor de wind door het landelijke deel van het Roergebied. Wel koud en dat bleef zo, ook de nacht die we in Echtz doorbrachten. Vandaag 105 km afgelegd zodat we nu in Bad Breisig zitten. Vanwege het hoge water in de Rijn konden we vandaag niet langs de Rijnoever fietsen. Ook morgen zal dat niet mogelijk zijn als we richting Koblenz gaan.

• 02 Juni 2013 - 22:42

Petra:

Hallo Marjolijn en Theo, veel fietsplezier! Hoop dat het hoge water niet te veel overlast geeft op jullie route en ik hoop dat het wat warmer en droog weer word!

• 03 Juni 2013 - 12:48

Jos En Gerda:

Guten Tag Marjolijn en Theo,
    De eerste duitse kilometers zitten erop lees ik. Het is daar nog te fris en te veel water hebben we op het journaal ook gehoord. Hopen dat je er niet teveel last van krijgt. Dat je naar het warmere zuiden fiets lijkt ons een geruststelling en een stimulans. Heel veel fietsplezier en doe de groeten aan Franciscus.
    Met groet,
    Gerda & Jos.

• 03 Juni 2013 - 14:17

Rosanne:

Zo jullie hebben weer een flink stuk afgelegd, 105 km, dat schiet op! Hopelijk wordt de temperatuur steeds hoger hoe lager jullie komen.
    Heel veel plezier! Hier gaat verders alles goed :)
    Xxx Roos

Theo & Marjolijn

Ultreia...et suseia! Samen vertrokken we in 1976 naar Tanzania, om daar 3 jaar te leven. Samen woonden we daarna 11 jaar in Hengelo, waar onze 4 lieve kinderen geboren zijn. In Castricum hebben we prachtige gezinsjaren beleefd. Inmiddels staan onze kinderen op eigen benen. Onze reis gaat weer samen verder. De Camino staat voor ons symbool voor de markering van deze nieuwe levensfase. Ultreia.. et suseia! (Voorwaarts.. en steeds maar verder!).

Actief sinds 02 Mei 2012