Fietssnelweg langs de rivier de Adige - Reisverslag uit Bozen, Italië van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu Fietssnelweg langs de rivier de Adige - Reisverslag uit Bozen, Italië van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu

Fietssnelweg langs de rivier de Adige

Blijf op de hoogte en volg Theo & Marjolijn

12 Juni 2013 | Italië, Bozen

Maandagmorgen (nog op camping Prad /Kieferhain) begon de dag met het vervangen van de remblokjes! Een goed gesorteerde fietsenmaker op steenworp afstand van de camping had de goede blokjes, gelukkig...
Rond 11 uur hadden we alles weer op de fietsen, Het regende, maar we wilden verder. Na amper 100 meter een verdacht geluid bij mijn (Theo) acbterwiel. Sissend geluid. Bleek een stuk glas in te zitten. Met dank aan de fietsenmaker, waar we langs kwamen is er rap een nieuwe binnenband in gezet. En rond de middag konden we dan op pad naar Bolzano. Ondanks late start toch 80 km gefietst over de fietssnelweg. De route stuurt ons steeds over prachtige vrijliggende fietspaden en in dit deel van traject lopen steeds langs de rivier de Adige. Al stroomafwaarts met deze rivier meefietsend zien we de rivier ook steeds meer aanzwellen.

PS. Het plaatsen van foto s hebben lukt helaas niet.

Theo & Marjolijn

Ultreia...et suseia! Samen vertrokken we in 1976 naar Tanzania, om daar 3 jaar te leven. Samen woonden we daarna 11 jaar in Hengelo, waar onze 4 lieve kinderen geboren zijn. In Castricum hebben we prachtige gezinsjaren beleefd. Inmiddels staan onze kinderen op eigen benen. Onze reis gaat weer samen verder. De Camino staat voor ons symbool voor de markering van deze nieuwe levensfase. Ultreia.. et suseia! (Voorwaarts.. en steeds maar verder!).

Actief sinds 02 Mei 2012