foto's zien? - Reisverslag uit Tor di Quinto, Italië van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu foto's zien? - Reisverslag uit Tor di Quinto, Italië van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu

foto's zien?

Blijf op de hoogte en volg Theo & Marjolijn

24 Juni 2013 | Italië, Tor di Quinto

Gisteren werden we ingehaald door Fred uit Delft op een racefiets. Hij is op 2 juni vertrokken en fietst dezelfde route als wij doen. Hij gaat van hotel naar hotel en heeft dus heel weinig bagage (7kilo). Hij heeft een blog en daarop zie je foto's die een goed beeld geven van wat we onderweg zien. Gisteren heeft hij ook een foto van ons geplaatst. Om de foto's te zien ga naar de site van Reitsma's route naar Rome, dan naar reisverhalen en dan naar Fred. Bij het verslag van 23 juni staat ook een foto van ons.

• 24 Juni 2013 - 22:16

Marieke:

Prachtig... Wat een schoonheid toch!!

• 25 Juni 2013 - 22:55

Rosanne:

Leuk! Toch nog een foto'tje van jullie! Mooie foto's heeft ie, leuk om te zien. Mooie site ook!

Theo & Marjolijn

Ultreia...et suseia! Samen vertrokken we in 1976 naar Tanzania, om daar 3 jaar te leven. Samen woonden we daarna 11 jaar in Hengelo, waar onze 4 lieve kinderen geboren zijn. In Castricum hebben we prachtige gezinsjaren beleefd. Inmiddels staan onze kinderen op eigen benen. Onze reis gaat weer samen verder. De Camino staat voor ons symbool voor de markering van deze nieuwe levensfase. Ultreia.. et suseia! (Voorwaarts.. en steeds maar verder!).

Actief sinds 02 Mei 2012