RoRoRo en Ro! // En foto impressie - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu RoRoRo en Ro! // En foto impressie - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu

RoRoRo en Ro! // En foto impressie

Blijf op de hoogte en volg Theo & Marjolijn

29 Juni 2013 | Nederland, Castricum

De terugreis ging vlot. Fietsend hebben we in zo'n 23 dagen ruim 2000 km naar Rome afgelegd. Terugvliegend is het in 2 uurtjes gepiept...! Vrijdagmorgen vroeg naar Aeroporto Leonarde da Vinci Aeroporto Fiumicino gefietst. Dan bij de incheck balie het inpakken van de fietsen; de vlucht en dan in R'dam (12.30) het wachten hoe de fietsen tevoorschijn komen. Toen we uitgestapt waren zagen we ze al liggen, opgestapeld in een transportwagentje. Na het rechten van het stuur, het monteren van de pedalen en het oppompen van de banden, konden we fietsend naar R'dam Centraal en om 16.00 stapten we in Castricum weer uit. Daar had onze Rosanne een creatief welkom voorbereid! We hebben een prachtreis gehad!

Wat met de Ipad onderweg niet lukte (plaatsen van foto's), lukt op de computer thuis wel. Daarom hierbij nog enkele beelden van onze fietstocht naar Rome!

Allen de hartelijke groet en tot ziens!

• 30 Juni 2013 - 23:34

Margreet:

Wat een leuke foto's, ziet eruit als een prestatie!!!

• 10 Juli 2013 - 13:53

Bert Penning De Vries En Ton Van Hulst:

Hallo Theo en Marjolijn,
    wij zijn in Rome aangekomen op 29 juni.
    we hebben in Rome een camping genomen en van daaruit de stad bekeken.
    daarna door gereden naar de camping waar we onze fietsen en bagage bij Soetens in konden leveren.
    terug met een busje naar Rome voor een vliegreis naar Eindhoven en met de NS naar Alphen aan den Rijn.

veel plezier met het nazien van je foto's
    groeten Bert en Ton

Theo & Marjolijn

Ultreia...et suseia! Samen vertrokken we in 1976 naar Tanzania, om daar 3 jaar te leven. Samen woonden we daarna 11 jaar in Hengelo, waar onze 4 lieve kinderen geboren zijn. In Castricum hebben we prachtige gezinsjaren beleefd. Inmiddels staan onze kinderen op eigen benen. Onze reis gaat weer samen verder. De Camino staat voor ons symbool voor de markering van deze nieuwe levensfase. Ultreia.. et suseia! (Voorwaarts.. en steeds maar verder!).

Actief sinds 02 Mei 2012