Vertrekdag nadert nu rap! - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu Vertrekdag nadert nu rap! - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu

Vertrekdag nadert nu rap!

Door: theomarjolijnsantiago

Blijf op de hoogte en volg Theo & Marjolijn

06 Mei 2012 | Nederland, Castricum

Praktisch is alles nu zo'n beetje wel rond. We leven naar de vertrekdag toe!
Wordt het vrijdag 18 mei of zaterdag 19 mei?
Dat bepalen we in de loop van volgende week.

• 09 Mei 2012 - 09:26

Marieke:

Spannenddddd!

• 11 Mei 2012 - 09:30

Hans Van Amstel:

Goede reis en behouden thuiskomst!

• 11 Mei 2012 - 12:04

Anold:

Inspirerende tocht voor jullie beiden en "door te gaan, maak je de weg" (Kathleen Ferrier)

• 11 Mei 2012 - 17:55

Paul Tempelaar:

Twee fietsen en een tentje. Zo is het destijds vast ook begonnen. Terug naar de bron!

• 13 Mei 2012 - 17:36

Joke & André:

Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen! Nog veel voorpret en alvast een hele goed begin van de reis.

• 14 Mei 2012 - 13:42

Mandy:

Hoi Theo en Marjolijn,
    Leuke site zo!
    Heel veel plezier en tot over "Heeeel veel weken" weer! ;)

• 14 Mei 2012 - 17:46

Margreet Van Rijn:

Lieve Theo en Marjolein
    Ik wens jullie een hele goede fijne,mooie en inspirerende reis en zal jullie volgen.
    Hartelijke groet,
    Margreet

Verslag uit: Nederland, Castricum

Theo & Marjolijn

Ultreia...et suseia! Samen vertrokken we in 1976 naar Tanzania, om daar 3 jaar te leven. Samen woonden we daarna 11 jaar in Hengelo, waar onze 4 lieve kinderen geboren zijn. In Castricum hebben we prachtige gezinsjaren beleefd. Inmiddels staan onze kinderen op eigen benen. Onze reis gaat weer samen verder. De Camino staat voor ons symbool voor de markering van deze nieuwe levensfase. Ultreia.. et suseia! (Voorwaarts.. en steeds maar verder!).

Actief sinds 02 Mei 2012