Terug in Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu Terug in Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu

Terug in Santiago

Door: Theo & Marjolijn

Blijf op de hoogte en volg Theo & Marjolijn

27 Juni 2012 | Spanje, Santiago de Compostella

Onze tocht is nu compleet! Nadat we 6 dagen geleden aankwamen in Santiago hebben we de pelgrimage op traditionele wijze voltooid. Finisterre bezocht en in 2 dagen terug gefietst. Terug een andere route genomen via Padron. Veel klimmeters, hoge temperaturen ( 41 graden, gutsen dus...), mooie uitzichten, kortom een waardige afronding van de Camino!
De kilometerstand staat op 3069 km!!
Vandaag voor de tweede keer Santiago binnen gefietst. Het voelt als thuiskomen. We staan weer op dezelfde camping As Cancelas, waar we nu de wedstrijd Portugal - Spanje in de kantine volgen. Lekker Rioja wijntje erbij en we zijn voor Espana!
Morgen begint de terugreis. Om 18.00 uur vertrekt onze bus naar Irun (Spaanse Pyreneen), de fietsen gaan mee onderin de bus. We fietsen dan morgenochtend de Spaans - Franse grens over naar Hendaye . En dan......weten we het nog niet. De terugreis is ook een avontuur!

• 27 Juni 2012 - 20:26

Petra Admiraal:

Wat ziet het er gezellig uit op jullie foto's allemaal. Geweldig dat jullie nóg niet klaar zijn met het avontuur. Ik wens jullie dan ook een avontuurlijke terug reis toe!
    En nogmaals bedankt dat je ons allemaal hier thuis zo heerlijk laat meegenieten van deze mooie reis :)

• 27 Juni 2012 - 20:41

Leone Hamaker:

Geweldig gedaan hoor! 3000 km fietsen, super hoor. Groetjes en tot ziens in Castricum.
    Leone Hamaker

• 29 Juni 2012 - 08:09

Lydia CA; Prinsenst:

Dag ,Marjolein,
    Liever later dan nooit een reactie van je collega's van de clientadministratie.
    We hebben deze link van je collega Petra W. gekregen en hebben met regelmaat en plezier jullie verslagen gelezen.
    Wat een leuke afwisseling van onze dag om jullie avontuur te mogen lezen!
    We wensen jullie een fijne retourtocht.
    We kijken uit naar evt. foto's en live verhalen van je!
    Groet namens de clientadministratie,
    Lydia.

• 29 Juni 2012 - 10:57

Coby:

prachtige ervaring, mooie foto's!
    hoe hebben jullie dat geregeld dat jullie alleen op het plein voor de kathedraal staan? zeker heel errrg vroeg in de ochtend! of even vriendelijk verzocht om ' even' aan de kant te blijven staan?
    neem de tijd voor de terugreis.
    We zien elkaar gauw in Zoeterwou.

• 29 Juni 2012 - 18:40

Anke:

Wat een mooie bijzondere reis zo met z,n tweeen ,jullie zullen elkaar nog missen eenmaal thuis. Geniet van de terug reis en elkaar en WELKOM THUIS weer in ons drukke Castricum ook wel leuk hoor.En mooie leuke foto,s . Tot gauw liefs Anke.

• 01 Juli 2012 - 09:28

Elly En Bert:

Ongelofelijk wat jullie allemaal presteren. Petje af. Wij zijn trots op onze ondernemende, sportieve buurtjes.

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Theo & Marjolijn

Ultreia...et suseia! Samen vertrokken we in 1976 naar Tanzania, om daar 3 jaar te leven. Samen woonden we daarna 11 jaar in Hengelo, waar onze 4 lieve kinderen geboren zijn. In Castricum hebben we prachtige gezinsjaren beleefd. Inmiddels staan onze kinderen op eigen benen. Onze reis gaat weer samen verder. De Camino staat voor ons symbool voor de markering van deze nieuwe levensfase. Ultreia.. et suseia! (Voorwaarts.. en steeds maar verder!).

Actief sinds 02 Mei 2012