inpakken en............. - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu inpakken en............. - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu

inpakken en.............

Door: theomarjolijnsantiago

Blijf op de hoogte en volg Theo & Marjolijn

14 Mei 2012 | Nederland, Castricum

Overal in huis stonden spullen klaar die mee moeten, of waarvan we nu nog denken dat ze mee moeten! Alles bij elkaar gezet op ons bed lijkt het toch wel heel veel. De hele zondag zijn we er zo'n beetje mee bezig. Keuzes maken, passen en meten! Nu alles in de fietstassen zit, ziet het er weer overzichtelijker uit. Op Hemelvaartsdag de laatste dingen doen en dan vrijdag vertrekken. Daarvoor het werk afronden en natuurlijk het feest van Roos en Rob op woensdagavond. Het gaat snel nu!

• 14 Mei 2012 - 21:31

Marjan:

......
    "liever te weinig dan te veel mee", lijkt me. Als je echt iets mist kun je het altijd onderweg nog kopen, toch?
    En ik weet niet hoe het bij jullie gaat...maar ik krijg zelden alles weer in mijn koffer zoals de eerste keer. Lijkt wel of mijn spullen onderweg groeien, of zo. Maar misschien is dat op de Camino wel anders.

Goede reis,
    Marjan

• 15 Mei 2012 - 16:06

Ans:

Ik wens jullie een hele goede start.

• 16 Mei 2012 - 12:50

Henk:

Wat veel spullen moeten er toch mee !!En nu maar hopen dat je het niet voor niets mee genomen hebt ( behalve de regenkleding en de trui ) Heel veel succes, geniet er van, de groeten in Zoeterwoude, bon camino.

• 16 Mei 2012 - 21:44

Coby Vanaf De Camino:

Lieve marjolijn en theo,
    Ik wil jullie een hele goede camino toewensen!
    Ik ga jullie volgen, net zoals zovelen ons volgen. Het is bij ons tot nu toe geweldig verlopen met het hoogtepunt vandaag..... De pyreneen bedwongen. Een overweldigend gevoel geeft dat.
    Inmiddels zijn wij nu 26 dagen onderweg op ons pelgrimspad.
    Neem niet teveel mee!
    Alles wat je thuis laat is mooi meegenomen!
    En dat is echt waar!
    Bon camino Ultreia!

• 18 Mei 2012 - 10:13

Joline:

Lieve pap en mam,
    Roos en ik hebben jullie net uitgezwaaid.. De tocht is begonnen! Dat het een hele mooie en bijzondere reis mag worden. En dat jullie maar weer veilig thuis komen!
    Hele dikke knuffel voor jullie. Xxx Jo

Verslag uit: Nederland, Castricum

Theo & Marjolijn

Ultreia...et suseia! Samen vertrokken we in 1976 naar Tanzania, om daar 3 jaar te leven. Samen woonden we daarna 11 jaar in Hengelo, waar onze 4 lieve kinderen geboren zijn. In Castricum hebben we prachtige gezinsjaren beleefd. Inmiddels staan onze kinderen op eigen benen. Onze reis gaat weer samen verder. De Camino staat voor ons symbool voor de markering van deze nieuwe levensfase. Ultreia.. et suseia! (Voorwaarts.. en steeds maar verder!).

Actief sinds 02 Mei 2012