Van IJmond naar Roermond - Reisverslag uit Kesteren, Nederland van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu Van IJmond naar Roermond - Reisverslag uit Kesteren, Nederland van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu

Van IJmond naar Roermond

Door: Theo & Marjolijn

Blijf op de hoogte en volg Theo & Marjolijn

27 April 2013 | Nederland, Kesteren

Op 26 april '13 zijn we gestart vanaf huis, uitgezwaaid door Rosanne. Omdat het nat en koud was, hadden we ons oorspronkelijke plan gewijzigd en gaan we pas laat in de vrijdagmiddag op pad. Ons eerste reisdoel was de Brederode school in Amsterdam Noord en dat is maar zo'n 35 km van huis. In de regen gefietst, maar we weten dat we droog kunnen overnachten! Frank woont anti-kraak in een middelbare school in A'dam Nrd, Lekker ruim en warm ( de verwarming kan niet laag gesteld (!) worden! Gezellig bij Frank en Marloes 'gekampeerd' in een leeg en warm klaslokaal. Dat dit een wel een zeer comfortabel onderkomen was zou de volgende nachten blijken!
's Avonds met Frank en Marloes de Nieuwendammerdijk bekeken en in café 't Sluisje een borrel genomen. Leuk Amsterdam's sfeertje daar. De volgende dag gaat de tocht echt beginnen!

• 27 April 2013 - 12:56

Margreet Van Rijn:

Lieve Theo en Marjolein
    Ik heb me niet gerealiseerd dat jullie nu al op weg zijn. Ik wens jullie een hele goede reis toe. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Wij gaan 4 mei op wandelvakanties in Frankrijk.
    Lieve groet,
    Margreet

• 27 April 2013 - 17:06

Margot Verhoogt:

Theo en Marjolijn,
    Wat geweldig dat jullie nu naar Rome fietsen. Ik ga jullie "volgen".
    Een heel goede reis gewenst.
    Ultreia Rome, Margot

• 27 April 2013 - 17:45

Arnold:

Hoi Theo en Marjolein,

Wat een sportiviteit en weer een mooie uitdaging!
    Ik wens jullie weer vele en mooie ervaringen toe naar de mooie heilige stad Rome bij deze pelgrimage.
    Ga zeker naar het Vaticaan om daar de sfeer te ervaren.

groeten Arnold

• 28 April 2013 - 10:24

Petra Admiraal:

Hallo Theo en Marjolijn, hele fijne reis, met net zoveel mooie verhalen en ervaringen als de reis naar Spanje hoop ik ! Succes. Groetjes Petra

• 28 April 2013 - 20:16

Marjan:

Tjee, nu al weer onderweg. Voor mijn gevoel zijn jullie net terug uit Spanje. Wat een superleuk doel om naartoe te fietsen. Wij proberen het lopend te doen. Maar ja....het schiet niet op :-)

Theo & Marjolijn

Ultreia...et suseia! Samen vertrokken we in 1976 naar Tanzania, om daar 3 jaar te leven. Samen woonden we daarna 11 jaar in Hengelo, waar onze 4 lieve kinderen geboren zijn. In Castricum hebben we prachtige gezinsjaren beleefd. Inmiddels staan onze kinderen op eigen benen. Onze reis gaat weer samen verder. De Camino staat voor ons symbool voor de markering van deze nieuwe levensfase. Ultreia.. et suseia! (Voorwaarts.. en steeds maar verder!).

Actief sinds 02 Mei 2012