Een mooie startdag - Reisverslag uit Zuidbuurt, Nederland van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu Een mooie startdag - Reisverslag uit Zuidbuurt, Nederland van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu

Een mooie startdag

Door: Theo & Marjolijn

Blijf op de hoogte en volg Theo & Marjolijn

18 Mei 2012 | Nederland, Zuidbuurt

Uitgezwaaid door Joline en Rosanne vertrokken we met gunstig weer. Via Akersloot ( de Jacobskerk) naar Haarlem. In het St. Jacobs Gasthuis rondgeleid. Oude kapel, prachtige gebrandschilderde ramen. Het Jacobspad doorkruist een voor ons zeer bekend gebied, met vele herinneringen en ankers uit ons leven. Heemskerk: geboorteplaats Marjolijn.Voorhout: Marjolijn opgegroeid. Oegstgeest: Marjolijn middelbare school. In Leiden Theo middelbare school. Allebei opleiding fysiotherapie in Leiden.
Vanzelfsprekend overnachten we in Zoeterwoude: In de boerderij op de Zuidbuurtseweg is Theo geboren en getogen; In het "zomerhuis" worden we verwend door Ma. En we spreken Jos & Gerda en Ben en Sam. Alles heel vertrouwd. Morgen zal dat anders zijn.

• 18 Mei 2012 - 22:17

Coby Op Camino:

wat leuk om dit te lezen en een mooie foto van moeder en jullie
    Wij zijn inmiddels aangekomen in
    Puente La Reina in Noord Spanje.
    Wij gaan morgen de 5e week in!

Een hele goede foeterend toegewenst van
    Coby en Margot

Liefs, coby

• 19 Mei 2012 - 09:49

HansMaarten Parigger:

Lieve Marjolijn en Theo,
    Wat een mooi begin van jullie avontuur.
    Leuk verslag , mooie foto's.
    Het moet geweldig zijn om dit samen te kunnen doen.
    Wat je gemist hebt is een prachtige editie van de Klimclassic, zonovergoten, 21 starters in onze ploeg( 2 jaar geleden deden Joline, Tom en en Theo ook nog mee).Zoals altijd waren de praatjes vooraf groter dan de feiten; Er hadden zich 3 man opgegeven voor de 110, en 18 voor de 160. Na afloop bleek dat er 15!! de 110 hebben gereden en slechts 6 de 160.Maar dat maakt allemaal niet uit, met zulk weer is het prachtig.
    Bovendien bleek de 110 in werkelijkheid 124 en de 160 in werkelijkheid 170, zodat we nog wat extra hebben kunnen genieten.
    Alleen niet voor Gerrit van Laar die bij km 96 van de weg werd gereden, en met een dubbele sleutelbeenbreuk in het ziekenhuis belandde. Inmiddels heeft hij alweer veel praatjes.
    Ik hoop voor jullie dat je dit weer houdt, dan is het een prachtig avontuur.
    met sportieve groet,
    Hans Maarten Parigger

• 19 Mei 2012 - 10:13

Marieke:

Prachtig. Ik leef nu al helemaal mee. Benieuwd wat er allemaal op jullie pad komt :) Geniet!
    Xxx

• 19 Mei 2012 - 16:54

Anno En Caroline:

Zo dan eindelijk op pad.
    Wij wensen jullie heel veel plezier toe tijdens de reis en geniet van al het moois wat jullie gaan zien onderweg.

• 20 Mei 2012 - 08:03

Ellen:

Hallo Marjolijn en Theo,

Nou, we denken aan jullie hoor! Een hele mooie fietsreis samen!
    Sam is net terug uit Belgie waar hij samen met o.a. Menno de Klilmclassic v.h. Steven Rooks fietste en vandaag naar Papendal voor de kick-off Alpe D'HuZes... Het is de komende tijd fietsen geblazen voor ons allen!
    Groetjes uit druilerig Castricum,
    Ellen

Verslag uit: Nederland, Zuidbuurt

Theo & Marjolijn

Ultreia...et suseia! Samen vertrokken we in 1976 naar Tanzania, om daar 3 jaar te leven. Samen woonden we daarna 11 jaar in Hengelo, waar onze 4 lieve kinderen geboren zijn. In Castricum hebben we prachtige gezinsjaren beleefd. Inmiddels staan onze kinderen op eigen benen. Onze reis gaat weer samen verder. De Camino staat voor ons symbool voor de markering van deze nieuwe levensfase. Ultreia.. et suseia! (Voorwaarts.. en steeds maar verder!).

Actief sinds 02 Mei 2012