Zoeterwoude - Terheijden - Mechelen - Reisverslag uit Mechelen, België van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu Zoeterwoude - Terheijden - Mechelen - Reisverslag uit Mechelen, België van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu

Zoeterwoude - Terheijden - Mechelen

Door: Theo & Marjolijn

Blijf op de hoogte en volg Theo & Marjolijn

20 Mei 2012 | België, Mechelen

Twee mooie fietsdagen gehad. In Zoeterwoude uitgezwaaid door moeder. Door het Groene Hart , over de Kinderdijk , en met diverse veren rivieren overgestoken. In Brabant een goed onderkomen gevonden op een boerderij camping. We mochten slapen in de recreatie ruimte boven de paarden stal en naast het biljart. De tent kon in de tas blijven. Kwam goed uit vanwege het onweer 's nachts!Zondag een echte koersdag, voor ons maar ook voor veel Belgen. We hebben 103 km op de teller staan, en zijn gekomen tot Mechelen. Bij beginnend onweer snel de tent opgezet. We hebben voorspoedige dagen achter de rug, mooi weer en bijzondere ontmoetingen met behulpzame mensen. Morgen weer ultreia!

• 21 Mei 2012 - 06:09

Marcel Beerkens:

Wat een mooi uitzicht hebben jullie gehad tijdens de overnachting in de recreatie ruimte.

• 21 Mei 2012 - 21:03

Anita En Ko:

Ha globetrotters,
    We volgen jullie op de voet.
    Wees gegroet,
    Anita en Ko

• 22 Mei 2012 - 10:30

Rosanne:

Pap en mam! Wat leuk dat jullie op een boerderij camping konden slapen. En wat een stuk hebben jullie zondag gefietst zeg, met zo'n vracht!
    Ben benieuwd waar jullie nu inmiddels zitten. Het zal wel warm zijn op de fiets zeker? Het is hier momenteel ook warm nu (de termometer tikt nu zelfs in de schaduw 27 graden aan!)

Heel veel fiets plezier!
    Dikke kus Roos

• 22 Mei 2012 - 13:03

Marjo Van Dijck:

Lieve Theo en Marjolein, helaas heb ik jullie net gemist, toen ik door omstandigheden een dag later terug kwam uit Groningen.
    Ik wens jullie een prachtige reis toe, houd de benen er onder en het stuur recht!
    Ik blijf jullie natuurlijk dagelijks volgen.
    Dikke kus.
    Marjo

Verslag uit: België, Mechelen

Theo & Marjolijn

Ultreia...et suseia! Samen vertrokken we in 1976 naar Tanzania, om daar 3 jaar te leven. Samen woonden we daarna 11 jaar in Hengelo, waar onze 4 lieve kinderen geboren zijn. In Castricum hebben we prachtige gezinsjaren beleefd. Inmiddels staan onze kinderen op eigen benen. Onze reis gaat weer samen verder. De Camino staat voor ons symbool voor de markering van deze nieuwe levensfase. Ultreia.. et suseia! (Voorwaarts.. en steeds maar verder!).

Actief sinds 02 Mei 2012