Mechelen - Idegem - Sameon - Reisverslag uit Saméon, Frankrijk van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu Mechelen - Idegem - Sameon - Reisverslag uit Saméon, Frankrijk van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu

Mechelen - Idegem - Sameon

Door: Theo & Marjolijn

Blijf op de hoogte en volg Theo & Marjolijn

22 Mei 2012 | Frankrijk, Saméon

We zitten in Frankrijk! Het weer is ons gunstig gezind, ondanks regen voorspellingen houden we het droog. Gisteren was de laatste vlakke tocht langs de rivier de Dender. Vandaag licht heuvelachtig , voorproefje voor het echte werk straks! Inmiddels zien we meer van die pakezels die allemaal dezelfde kant opgaan, ze zijn eenvoudig te herkennen! We genieten van alles wat we zien en meemaken.

• 22 Mei 2012 - 20:12

Ellen:

Hallo lieve fietsvrienden, wat een heerlijkheid, la douce France! Het klinkt nu al spannend...op een zoldertje slapen...Het is hier tropisch warm, veel te warm om te fietsen...
    Vandaag relatief goed bericht over Simone: de dunne darm is O.K.! We hebben er direcht een borreltje op genomen. Vrijdag verder onderzoek...
    Morgen is jullie oudste dochter jarig!
    Alvast gefeliciteerd hoor, we denken aan jullie!

• 22 Mei 2012 - 20:16

Henk:

Wat een mooie tocht langs de Dender! Er komt nog zo'n vergelijkbaar stuk richting St. Quintin. Verder ook nog lanngs rivieren. Jullie schieten wel lekker op en die pakezels .... leuk om mensen te ontmoeten en Satiagotekens langs de route. Bon camino !!!

• 22 Mei 2012 - 21:19

Frank:

nu al in Frankrijk!! Wow wat goed. Leuke fotos.

• 22 Mei 2012 - 21:22

Frank:

Ik heb even opgezocht waar Saméon ligt. Vlakbij Roubaix! Pakken jullie ook nog een kasseienstrookje mee? xxx, ook van Loes

• 22 Mei 2012 - 21:45

Joline:

Wat een leuke verslagen om te lezen en leuke foto's om te zien! Zo kunnen we jullie avontuur vanuit hier helemaal mee beleven :) En wat een eind zijn jullie al gekomen zeg! Knuffel van mij :) xxx

• 23 Mei 2012 - 07:35

Rosanne:

Zo dat is snel! Nu al in Frankrijk! Wowie. Leuke foto's!
    Om ook een fietsidee te krijgen ben ik gister in alle enthousiasme en in de warmte een rondje Bergen gaan doen. Wat eindigde in steeds dezelfde rondjes door centrum Bergen en 3 keer bij dezelfde plek in Alkmaar aan te komen. Mij nog steeds een raadsel hoe. Vervolgens ook nog gevallen uit stilstand omdat m'n voet vastzat op het pedaal. Haha niet zo geslaagd dus.
    Jullie gaan in ieder geval wel de goede kant op! Leuk dat jullie zoveel andere 'Santiagoërs' ontmoeten!
    Veel fiets- en straks ook klimplezier!
    XX Roos

• 23 Mei 2012 - 09:33

Marjolein:

Ziet er goed uit! Mooie fietstassen ook!
    Niet te snel fietsen, hè! Hoe zei je het ook alweer, Marjolijn: 'het fietsen zelf is het doel'

• 23 Mei 2012 - 11:33

Marjan:

Theo voorop zeker.........niet bij te houden zowat.....?

• 23 Mei 2012 - 14:23

Petra Admiraal:

Wat fijn dat het allemaal zo voorspoedig gaat en wat bijzonder dat jullie dicht bij huis al een routebord van de St Jacobsroute tegen kwamen1
    Suces met de komende heuvels.
    groetjes Petras

• 24 Mei 2012 - 09:40

Carla:

Dit ziet er echt allemaal heel goed uit hoor...KANJERS!!!!

Meegenieten mag he?

• 24 Mei 2012 - 14:52

Marjo Van Dijck:

Ik heb nog eens even naar de foto's van de spullen op het bed gekeken, maar hoe is dat in vredesnaam op 2 fietsen terecht gekomen??? Touwtjes???
    Veel succes, dikke kus, Marjo

• 24 Mei 2012 - 19:28

Petra:

Echt heel leuk om jullie te volgen, geniet van elkaar en van het onderweg zijn! En ... hou ons op de hoogte :-)

• 24 Mei 2012 - 20:04

Anno En Caroline:

Wat is dat leuk om jullie zo te volgen.
    Fijn dat jullie zo kunnen genieten van alles om je heen. dat is wel een voordeel op de fiets, alles trekt in een langzaam tempo langs je heen. Wij hopen dat de eergoden jullie goed gezind blijven. Veel plezier en bedankt voor de mooie plaatjes op de side. We blijven jullie volgen. Groetjes Anno en Lien

• 26 Mei 2012 - 15:59

Marloes:

Hallo Theo en Marjolijn,
    Ik zit al in spanning naar het volgende bericht. Het is erg leuk om jullie fiets avonturen mee te beleven.
    Groetjes!

• 26 Mei 2012 - 16:00

Marloes:

Hallo Theo en Marjolijn,
    Groetjes!

Verslag uit: Frankrijk, Saméon

Theo & Marjolijn

Ultreia...et suseia! Samen vertrokken we in 1976 naar Tanzania, om daar 3 jaar te leven. Samen woonden we daarna 11 jaar in Hengelo, waar onze 4 lieve kinderen geboren zijn. In Castricum hebben we prachtige gezinsjaren beleefd. Inmiddels staan onze kinderen op eigen benen. Onze reis gaat weer samen verder. De Camino staat voor ons symbool voor de markering van deze nieuwe levensfase. Ultreia.. et suseia! (Voorwaarts.. en steeds maar verder!).

Actief sinds 02 Mei 2012