Burgos, een verassende stad! - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu Burgos, een verassende stad! - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu

Burgos, een verassende stad!

Door: Theo & Marjolijn

Blijf op de hoogte en volg Theo & Marjolijn

14 Juni 2012 | Spanje, Burgos

Vandaag een "rustdag" in Burgos. Met begeleiding van Veronica en haar zus en zwager hebben we de highlights van Burgos gezien. Fascinerende stad met een zeer rijke historie. De kathedraal is van ongelofelijke schoonheid! Het wordt steeds gezelliger met onze mede camino-gangers, die we inmiddels goed leren kennen. Morgen weer verder en zien wat die dag ons brengt en waar ons tentje dan weer zal staan.

• 14 Juni 2012 - 21:12

Joline:

Hoi paps en mams,

Wat een mooie updates steeds en wat een leuke foto's allemaal!! Ik wacht nu alweer op jullie volgende berichtje :) Geniet met volle teugen samen van de mooie omgeving en tocht en de mede camino-gangers om jullie heen!

Hele dikke knuffel, Jo

• 15 Juni 2012 - 05:28

Pancho:

Ola mi padre y madre! Todo bien? Que bonita ciudad, Burgos! Geef Vero een knuffel van me en iedereen daar de groeten van mij. Écht tof dat jullie daar zijn :) Xxxx love joe, Frank

• 15 Juni 2012 - 06:35

Joke Kok:

Zelfs vanuit zweden worden jullie gevolgd.het ziet er allemaal prachtig uit.In gedachten fiets ik met jullie mee.H.G en liefs Joke.

• 15 Juni 2012 - 07:23

Marloes:

Wat leuk om jullie bij Veronica te zien! Echte vakantiefoto's, een dagje ontspanning straalt er vanaf :) Volgen jullie het voetbal? Liefs loes

• 15 Juni 2012 - 14:14

Arnold:

Cultuur en natuur. Het ziet er mooi uit. Al een eind op weg. Succes met het vervolg

Arnold

• 15 Juni 2012 - 14:43

Petra Wiel:

Mooi hè, Spanje! De natuur en de steden zijn prachtig. Jullie zijn al aardig op weg, succes verder!

• 15 Juni 2012 - 19:59

Maria:

Wat gaan jullie goed!
    En wat zijn jullie toch bikkels, steeds maar door... Leuk die foto bij de giants of Burgos. De route wordt steeds korter, het eindpunt lokt.
    Succes met de laatste etappes, het is vast nog behoorlijk doortrappen, maar als je zover bent gekomen, dan gaat het steeds mooier worden, de
    kathedraal van Santiago schijnt vooral prachtig te zijn in de avondzon!
    Wij hebben die kerk gezien en het is wel indrukwekkend. Kijk vooral of het wijwatervat er hangt. Groeten van Maria.

• 16 Juni 2012 - 17:37

Martine:

Hallo weer, ziet er zeker mooi uit en heerlijk weertje ook, geniet er maar van groeten

Verslag uit: Spanje, Burgos

Theo & Marjolijn

Ultreia...et suseia! Samen vertrokken we in 1976 naar Tanzania, om daar 3 jaar te leven. Samen woonden we daarna 11 jaar in Hengelo, waar onze 4 lieve kinderen geboren zijn. In Castricum hebben we prachtige gezinsjaren beleefd. Inmiddels staan onze kinderen op eigen benen. Onze reis gaat weer samen verder. De Camino staat voor ons symbool voor de markering van deze nieuwe levensfase. Ultreia.. et suseia! (Voorwaarts.. en steeds maar verder!).

Actief sinds 02 Mei 2012