Cruz de Ferro - Reisverslag uit Folgoso del Monte, Spanje van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu Cruz de Ferro - Reisverslag uit Folgoso del Monte, Spanje van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu

Cruz de Ferro

Door: Theo & Marjolijn

Blijf op de hoogte en volg Theo & Marjolijn

18 Juni 2012 | Spanje, Folgoso del Monte

We hebben heel veel verhalen te vertellen, maar we doen nu - tijdens een koffiestop - even een beeldverslag!

• 18 Juni 2012 - 12:36

Rosanne:

Leuk die foto's! Super mooi die kathedraal en dat paleis, wauw!
    En leuk dat huisje waar jullie in zaten. Ziet er goed uit allemaal!

• 18 Juni 2012 - 17:25

Coby:

Op dezelfde dag in mijn mailbox 2x een bericht van de cruz de ferro.... een van jullie en een van Margreet van Diemen. Jullie zitten elkaar op de hielen!. ook zij in de mist de afdaling.
    Wat een bijzondere plek, toch, ik zie en lees dat jullie ook van alles volop genieten, allerlei bijzondere gebeurtenissen op je pad. Ultreia!

• 18 Juni 2012 - 21:48

Nel:

Wat een geweldige ervarigen stoppen jullie straks in jullie rugzakken. Prachtige gebouwen en mooie vegetatie en heel veel mensen met het zelfde doel. Leuk dat jullie ook nog bekende mensen tegenkomen en misschien nog tegen zullen komen.
    Aan de stralende gezichten is het te zien dat jullie er volop van genieten.
    Vind het een super geweldige prestatie van jullie. Op naar het eindpunt. Succes op jullie verdere reis.

• 19 Juni 2012 - 18:54

Hallo Theo en Marjolijn
    Wij zijn nu in Samos waar zijn jullie nu?
    Wij slapen in Hostel Victoria bij binnen komst vlak bij het riviertje.
    Het zou leuk zijn jullie een keer te ontmoeten.
    Vr. Gr. MArgreet van Diemen

• 20 Juni 2012 - 18:45

Margreet J:

Hoi Marjolijn & Theo,

Wat ziet het er allemaal prachtig uit. Jullie staan steeds stralend op de foto! Heerlijk om samen te doen. Het zal ook vast wel pittig zijn, maar vooral genieten zo te lezen/zien. Het schiet al op, dus veel plezier met de laatste etappes!

Verslag uit: Spanje, Folgoso del Monte

Theo & Marjolijn

Ultreia...et suseia! Samen vertrokken we in 1976 naar Tanzania, om daar 3 jaar te leven. Samen woonden we daarna 11 jaar in Hengelo, waar onze 4 lieve kinderen geboren zijn. In Castricum hebben we prachtige gezinsjaren beleefd. Inmiddels staan onze kinderen op eigen benen. Onze reis gaat weer samen verder. De Camino staat voor ons symbool voor de markering van deze nieuwe levensfase. Ultreia.. et suseia! (Voorwaarts.. en steeds maar verder!).

Actief sinds 02 Mei 2012