Viva Espagna - Reisverslag uit Jaca, Spanje van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu Viva Espagna - Reisverslag uit Jaca, Spanje van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu

Viva Espagna

Door: Theo & Marjolijn

Blijf op de hoogte en volg Theo & Marjolijn

08 Juni 2012 | Spanje, Jaca

Boven op de Col de Somport, na een klim van 56 km ( dat klopt echt hoor Ko!) zitten we op te warmen in een cafeetje. We zitten hier in de wolken en voelen ons ook zo. Nu afdalen naar Jaca. Ole!
Het is wennen aan het Spaans , hebben net het Frans een beetje onder de knie!
Alpe Du Zessers gefeliciteerd met jullie fantastische prestaties! Klasse!

• 08 Juni 2012 - 14:13

Marjan:

Wauw!!!!!!!

• 08 Juni 2012 - 15:19

Petra Admiraal:

Ben er stil van,zooo geweldig..........

• 08 Juni 2012 - 15:28

Marjo:

Lieve mensen, RESPECT!!!!!!!

• 08 Juni 2012 - 15:31

Marloes:

Fantástico, heerlijk die koppies!

• 08 Juni 2012 - 15:58

Marieke:

Ik word heel blij van die foto's. Geweldige papa-pose en heerlijk hoofd mam, heb je je mond weer vol of lijkt dat zo? :) Haha.

España, wow.. Felicitationes! Wat een prestatie, echt heel bijzonder. En mooi zo in de wolken, letterlijk en figuurlijk..

En dat Spaans hebben jullie zo onder de knie hoor. Met hola, adios, gracias, buenos dias en todo bien maak je al wel amigos ;)

Buen camino!
    Xxx

• 08 Juni 2012 - 16:18

Coby:

Geweldig Theo en Marjolijn, wat een (top) prestatie.
    En wat een gevoel, hé als je daar dan eindelijk af kunt stappen!
    Wij zijn gisteravond thuis afgestapt na een reis van 47 onvergetelijke dagen vol beleving. Geniet van de afdaling er komen er nog meer maar ook nog een paar klimmetjes. Geniet, wij zijn nu aan het nagenieten.

• 08 Juni 2012 - 16:55

Maria:

Klasse, Theo en Marjolein.
    Wat zullen jullie kids trots op jullie zijn! Als Frans en ik dat zouden doen, zouden we in ieder geval de dubbele tijd nodig hebben plus op elektrische fietsen moeten rijden. We volgen jullie met belangstelling en wensen jullie veel succes in Spanje. Hola!

• 08 Juni 2012 - 22:02

Petra Wiel:

Spaans? Baskisch? In ieder geval vond ik het niet te volgen, dat Baskisch, maar het is er giga-mooi! Geniet! Maar dat lukt wel, zo te zien! Zitten jullie nu alweer in de MC Donalds ;-)

• 11 Juni 2012 - 08:38

Rosanne:

Woow zeg, een klim van 56 km?! Die zal wel oneindig geleken hebben.
    Haha aan mams hoofd te zien was het inderdaad een flinke klim ;)
    Jullie gaan echt hard zeg, wel genieten he?!
    Veel plezier komende fietsdagen!

Dikke knuffel,
    Roos

Verslag uit: Spanje, Jaca

Theo & Marjolijn

Ultreia...et suseia! Samen vertrokken we in 1976 naar Tanzania, om daar 3 jaar te leven. Samen woonden we daarna 11 jaar in Hengelo, waar onze 4 lieve kinderen geboren zijn. In Castricum hebben we prachtige gezinsjaren beleefd. Inmiddels staan onze kinderen op eigen benen. Onze reis gaat weer samen verder. De Camino staat voor ons symbool voor de markering van deze nieuwe levensfase. Ultreia.. et suseia! (Voorwaarts.. en steeds maar verder!).

Actief sinds 02 Mei 2012