In de Oostenrijkse Alpen - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu In de Oostenrijkse Alpen - Reisverslag uit Bludenz, Oostenrijk van Theo & Marjolijn - WaarBenJij.nu

In de Oostenrijkse Alpen

Blijf op de hoogte en volg Theo & Marjolijn

06 Juni 2013 | Oostenrijk, Bludenz

We zijn flink opgeschoten, 2x 92 km afgelegd. Gisteren van Sigmaringen naar de Bodensee (Tunau) gefietst en vandaag bij Bregenz de Oostenrijkse grens gepasseerd en langs de Rijn op de Oostenrijk Zwitserse grens gefietst . Zonnetje in het gezicht windje in de rug, zo fietsten we vandaag het Rijndal in de provincie Vorarlberg binnen. Prachtige entourage met links en rechts besneeuwde Alpen toppen. We ontmoeten regelmatig andere Rome fietsers, er wordt hier veel gefietst. Morgen de Arlbergpas, 1793 meter hoog. Dat wordt een klimdag! Het is het hoogste punt van de hele route. Dan een rustig stuk en vervolgens de Reschen pas (zondag) wat ook de grens naar Italië is. Het gaat heel voorspoedig en het weer werkt goed mee. We staan nu op een boerencamping, prachtig plekje en alles heel relaxed. Geen Wifi daar , maar daarom zitten we nu bij de Mc. Donald! We gaan opnieuw proberen foto's te plaatsen want we hebben zulke mooie!! Maar of het lukt??

• 06 Juni 2013 - 23:33

Joline:

Mooi hoor pap & mam!! Geniet er van!!! Leuk dat jullie al zo opschieten en door de mooie Alpen gaan :-) Ik ben erg benieuwd naar de mooie foto's... dus ik hoop dat het uploaden lukt! :-)
    Kus, Jo

• 07 Juni 2013 - 08:52

Petra:

Wat fijn dat jullie weer langs de Rijn kunnen fietsen en dat het hoge water weer afgezakt is.
    Als jullie dit lezen is de hoogste klim achter de rug, dat zal best een klein gevecht zijn geweest ;-)
    Heerlijk dat het weer nu goed is, fietst toch gezelliger met een zonnetje erbij.
    Goede reis daar in het mooie Oostenrijk, op naar Italië ....

• 09 Juni 2013 - 12:18

Marjolein:

Rome wacht op jullie! En fietsers zijn daar ook, zowel echte Romeinen (niet veel, maar toch) als toeristen. Veel plezier!

Theo & Marjolijn

Ultreia...et suseia! Samen vertrokken we in 1976 naar Tanzania, om daar 3 jaar te leven. Samen woonden we daarna 11 jaar in Hengelo, waar onze 4 lieve kinderen geboren zijn. In Castricum hebben we prachtige gezinsjaren beleefd. Inmiddels staan onze kinderen op eigen benen. Onze reis gaat weer samen verder. De Camino staat voor ons symbool voor de markering van deze nieuwe levensfase. Ultreia.. et suseia! (Voorwaarts.. en steeds maar verder!).

Actief sinds 02 Mei 2012